Vrátenie objednávky
Poškodené alebo chybné výrobky
Zákazníci môžu požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu výrobkov, ktoré prišli poškodené alebo chybné. Na tento účel musia poskytnúť fotografický alebo video dôkaz spolu s číslom objednávky zákazníckemu servisu spoločnosti Tvojasalka ihneď po prijatí balíka. Spoločnosť Tvojasalka si vyhradzuje právo posúdiť predložené dôkazy. Ak z nášho posúdenia vyplynie, že poškodenie nebolo spôsobené našou prepravou alebo manipuláciou, môžeme reklamáciu napadnúť. Odporúčame zaobchádzať s výrobkami s maximálnou opatrnosťou.
Právo na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie od zmluvy, ako je stanovené v európskej smernici 2011/83, sa vzťahuje len na výrobky, ktoré nie sú prispôsobené. Na výrobky na zákazku sa nevzťahuje. Ak chcete uplatniť toto právo v prípade štandardných výrobkov, obráťte sa na náš zákaznícky servis do 14 dní od prevzatia výrobku. Náklady na vrátenie tovaru môže znášať zákazník
Stratené balíky
Ak sa váš balík stratí alebo s ním kuriérska služba zle manipuluje, zaväzujeme sa, že vašu objednávku vytlačíme a zašleme znova. Prípadne sa zákazníci môžu rozhodnúť pre vrátenie peňazí v plnej výške. Ak sa domnievate, že sa váš balík stratil, oznámte to zákazníckemu servisu spoločnosti Tvojasalka a uveďte číslo svojej objednávky.