Prvým a najdôležitejším krokom pri objednávaníproduktov z nášho internetového obchodu je správne editovanie vzorky. Priväčšine našich produktov si zákazník môže vybrať z minimálne 3 - 4 rôznychvlastných nastavení, aby bol produkt čo najreálnejší.
Po vytvorení vzorky je potrebné pridať produktdo nákupného košíka a následne zadať osobné a dodacie údaje.
Všetky produkty majú v popise uvedený odhadovaný čas dodania, ktorý vždy dodržiavame. Výroba tovaru trvá 1 - 2 pracovné dni a jeho dodanie 1 pracovné dni. Tento časový interval sa vzťahuje aj na objednávky viacerých položiek.
Cena za doručenie domov je €4,49 a cena za doručenie na výdajné miesto je €3,49, pri objednávkach nad €40 je doprava zdarma.
Doručenie je vždy realizované kuriérskou službou GLS.
Ako môžem objednaný tovar zaplatiť?
Náš internetový obchod ponúka zákazníkom 2 možnosti platby.
Platbu kreditnou kartou prostredníctvom služby Stripe.
Platba na dobierku. Poplatok za dobierku je €1,49 navyše.
Náš internetový obchod ponúka zákazníkom 3
možnosti platby.
Na obe otázky môžeme odpovedať že áno. Naše
hrnčeky sa môžu používať v oboch zariadeniach a vzory sa neopotrebujú ani
nevyblednú. Iba naše magické hrnčeky nie je možné používať v týchto dvoch
zariadeniach.
Ak sa to náhodou stane, pošleme vám bezplatne
nový produkt alebo vám vrátime celú kúpnu cenu.
Po objednaní
Faktúru vždy zasielame online na e-mailovúadresu, ktorú nám zákazník poskytol. Faktúra bude odoslaná po dokončeníobjednávky.
Samozrejme, že môžete, ale je na to časový limit! Objednávky sa spracúvajú pomerne rýchlo (1 pracovný deň), takže po dokončení produktu už nie je možné ho zmeniť.
Môžeme zmeniť len nastavenia na vzorke, ktoré môže zákazník upraviť na karte údajov.
Požadovanú úpravu môžete našim kolegom oznámiť telefonicky na čísle +421 312 304 293 alebo e-mailom na adrese info@tvojasalka.sk. Úprava je možná do 2 hodín od zadania objednávky.
Žiaľ, niekedy sa stáva, že naši zákaznícinájdu v balíku rozbitý hrnček. Nebojte sa, naša spoločnosť vám tieto produktybezplatne vymení!
Potrebujeme len fotografiu rozbitého hrnčeka ačíslo objednávky. Následne vyrobíme nový hrnček a bezplatne ho doručíme prenašich zákazníkov!
Našich zákazníkov informujeme o ich objednávke. Pošleme vám oznámenie, keď bude hrnček pripravený a keď bude balík doručený kuriérovi. V e-maile vždy uvádzame kód na sledovanie zásielky, ktorý si môžete skontrolovať na nasledujúcej stránke:
Objednávku môžete zrušiť len vtedy, ak sme ju ešte nedokončili. Zrušenie objednávky by ste mali čo najskôr oznámiť e-mailom na adresu info@tvojasalka.sk.